Sunday, March 27, 2011

midnight !

yooo~ spooky !
first pergi hanta wawa kat kdai mak dea .
wawa amek roti john 
kite org mkn kat basketball court kat taman .
mkn mkn cite cite .
wawa naa alek .
time tuh kul 11 kot .
then tnggal laa ame , seng and me .
kite org pun cite cite laa .
taa leyh laa bagi tau cite pasal ape .
SECRET !
then seng tnye ,
kalu pochong muncul kat depan kite cane ?
perhh ! daa laa kat situ mmg tade lampu .
yang ade pun bulan jea yang kasi lampu .
ame pun cuak .
aku pun naek gak laa bulu roma .
sape taa takot en .
daa laa sunyi , gelap lagi .
ish ish !
aku tengok muke ame takot gile
aku pun tunjuk gamba ni 

merayu rayu dea ,
suruh aku tutup .
straight dok atas seng and peluk dea .
aku daa gelak gelak daa .
muke cam naa nages jea dea .
ape tah lagi suare .
hahahaha .
mmg klaka !
dok sane smpai laa kul 3 pagi .
gilaa babi !
then balek mandi and tidurr :)

No comments:

Post a Comment