Sunday, March 13, 2011

huahua !

sabtu !
perhh ! saket lengan aku !
kimak doyek, muiz, and sape sape 
yang memukul aku hari tuh !
bagi tau KAK LONG *qyna traze
haha !
saket tau taa !
sial jea and thanks petak !
coz tolong halang dorg .
mwaah mwaah !
and thanks syam coz bagi
CHEESECAKE as my birthday present !
thanks sngt sngt !
and pea lagi eh .
blurr arh :)
and kepade orang yang bernama 
IDRUS aka NO NAME !
siap kau kalu aku jmpe kau !
janji keling en !
FINE !
*eche :)
HAH ! engad pun !
tngah lepak lepak ni en teserempak laa
dengan aunty mary !
yaa allah punya main lama taa jmpa dea !
dea pun taa prasan 
aku gak kene tegur .
hahaha :)
tegur jea trus dea ckp
'eh ! yeye ! yaa tuhan ! bujang sudah kau !'
bujang ? perhh ! hahaha .
then dea ckp en en en !
'GOD YOUR BEAUTIFUL!!'
WAAAAHHHH !!!
tekentut kentut aku !
nehh ! terhebat ! eche ! ahaha.
buleh tahan gak arh kua sabtu 12/3/2011
tapi sedih qyna and the gang tara :(
but taa pea laaaaaaa :')

No comments:

Post a Comment