Sunday, March 27, 2011

gilaa babi !

bnyak gila bende daa jadi .
tapi kite cite pasal 
25/3/2011 dulu eh :)
first mcm biase laa ken ,
bangun pegi skolah
hehehe :)
then bangun bangun jea
senget call ajak minum kat bawah .
dea naa masuk lmbat coz ade bace yasin .
aku pergi skolah mane pakai tudung 
so kalu masuk dewan kene laa pakai tudung .
kebetulan taa bawak en .
so join laa dorang minum minum :)
yang ade ,
ame , seng , zabir , and sorang tah sape .
pastu kul 8 cam tuh wawa dtg dngan
gelabah taik dea .
hahaha :P
mule laa biseng biseng .
then kul 9.30 masuk skola pergi kntin jap .
jumpe laa dinosaur *qarina 
pastu dea biseng .
"mane kau pergi?!"
rase cam jumpe mummy jea en biseng biseng !
hahah .
then mkn ! wow !
pastu kua alek .
budak jahat en *eche !
then umi and qarina naa ekut .
dorang ekut laa .
tapi takut takut .
hahaha ! taa leyh blaa jea !
taa smpai 30 mnit kot dorg masuk alek .
dorg masuk jea wawa ajak jln jln naek scooter .
pastu aku pun ekut laa .
round round jea nampak lak
 KING KONG *girl aka my sister laa !
perrhh ! time ni klakar gile laa en !
sume wawa pnye pasal laa .
mase tuh girl tnggu bas ,
wawa buleh lak lalu depan dea ,
girl pun jerit laa "SUHAILAA!!!!!"
aku daa gelak gelak daa 
mmg klakar laa tngok muke dea 
dengan mate lebam taa cukup tidur .
jerit name aku .
hahahha .
bodoh bodoh jea .
5mnit cam tuhh CROCODILE call !
perrhh ! mmg KING KONG daa roger laa kat dea .
tapi time tuh phone kat ame .
then naa balek skolah daa 
aku pun balek laa rumah ,
balek balek , aku nmpak mummy pegang sniper !
TAKOTTT !
hahahahah :P
tade laa , mummy just tnye kau skolah kea taa .
then ckp laa yea blaa blaa blaa .
then mandi TIDUR zZzzZZzzZ

No comments:

Post a Comment