Wednesday, November 30, 2011

Urghhh...



Excuesamey !
kau ni buleh taa jangan perasan.
bukan sebab aku selalu lepak dengan kau 
bermaksud aku suka kat kau .
memang laa kite baru kenal ,
so kalau baru kenal tuh kene PERASAN laa ?
aku lepak dengan kau sebab kau kawan aku,
yang kau lebih lebih kenape ?
kau yang ajak kawan kau lepak sekali
so kenape laa kalau aku ada feeling dengan kawan kau ?
then , bila kawan kau ada
 kau marah-marah ape sal ?
mmg laa aku mcm suka-suka kat dia
just MINAT bukan nye terus
WAHH NAK COUPLE laa bagai !
just suka tengok muka dia 
and SO ?? 
SO kalau aku suka ke minat ke kat dia 
WHY ???
salah ke ?? kau BF aku ke sekarang ??
kau kawan buat cara kawan!
lebih-lebih ape sal ?
pastu buruk-buruk kan aku -.-'
hmm....
FUCK gila laa kau ni !



No comments:

Post a Comment