Monday, November 14, 2011

Malam itu

Hari tu , entah laa bila daa lama gak laa .
me, dayah, gendut and kakak dea lepak bawah rumah dayah .
then , dalam kul 11 cam tuh aku balik laa .
masa on the way balik 
ada indian ni naik motor dua orang
first driver dea yang pandang 
then orang belakang dea lak pndang .
aku buad bodo jea laa 
tiba-tiba diorang U-turn 
time tuh daa mmg ckp dalam hati daa
kalau dorang U-turn lagi mmg lari terus laa ken
then dorang U-turn lagi
time tuh mmg lari laa pergi kat tmpat ramai orang
and then depan sikit ada bus stop
pastu dorang duk jea sana 
macam carik carik .
TAKUT GILA!!
then i think dorang nampak aku kot pndang pandang dorang
so dorang park kat simpang-simpang
and still tunggu .
tah dorang nak ape !
aku pun laa Shahrizal
tapi dea tengah malas ,
dea tanak amek aku :(
so aku call laa dayah , ingat nak jalan jea wat bodo
sambil bercakap laa dngan dayah ,
then separuh jalan  
dayah ckp "ishh! kau tnggu laa situ aku dtg amek kau"
time tuh lega hati aku !
PUNYA LAA TAKUT!!
semenjak tuh aku balik mesti ada teman or
balik awal sikit or naik texsi .
tanak aku jalan sorang lagi ,
eeeeee!!

No comments:

Post a Comment