Thursday, September 1, 2011

LongKangku Sayang!

pada hari selasa ,
berapa hari bulan tah .
aku otw balik dari sekolah dengan umi *kawan
kite org singgah pergi saloon dayah *kawan
then daa selesai kerja di sana ,
kite org naa balik ikut hospital anpang
dalam perjalanan si KACAKK BERGAYA
ada bersama rakan-rakan dea .
dorg pun otw balik gak time tuh
then aku rasa BERDEBAR dengan ketampanan si dea *cehh
tade laa! hehhe.
tngah jalan jalan ni otw balik
pastu aku nmpak diamond dalam longkang so aku terjun masuk
hahahah
no laa
aku nak langkah pergi seberang time tuh
pastu kaki aku tergelincir and masuk daa kedalam longkang
:'(
tapi bukan satu badan tuh jatuh
just kaki belah kiri jea masuk
:(
SAKITTT!!!!!
nasib baik aku smpat tahan diri aku
kalau taa nahh! jatuh laa aku dlm longkang tuh
pastu aku pun cepat2 laa berdiri
punya main malu time tuh :(
nasib baik laa umi ada.
AND!! nasib baik abg KACAK BERGAYA taa nmpak :D
fuhhh!!
syokk gilaa laa masuk longkang!
the next day tuh daa laa exam trial PMR
aku taa pergi :(
kalau aku pakai kain sekolah ken
melekat kain tuh kat luka aku :'(
sakitt gilaaa!!
aku pun tanak balut nanti naa bukak pulakk sakit
so aku pun taa pergi laa sekolah.
besok tuh nasibb baik laa cikgu 
kesayangan aku tuh kasi aku amek exam  :D
i love you laa cikgu SITI ZAMRUD !!
so mcm itu laa cerita hebat aku pada hari selasa :)

No comments:

Post a Comment