Friday, September 2, 2011

trial MATHEMATIC

ken semalam jatuh longkang
so esokan hari nya saya taa pergi laa :)
and then ,
kawan kesayangan aku GENDUT and GEMUK
amek kan kertas math untuk aku .
bukan dorg buad but dorg amek kertas soalan extra for me .
so aku leyh tengok ape yang masuk :D
bestttt gilaa !
then gendut bagi paper tuh kat gemuk 
so nanti gemuk buleh past kat aku .
then petang tuh engad naa amek but naa keluar dngan mummy .
malam tuh aku pun call laa gemuk
naa amek paper tuh .
aku suruh dea tnggu kat hospital nanti aku datang .
bile aku daa smpai hospital
aku nmpak org ni kat public phone
dea pakai sweater hitam and tutup pale dea dngan huddy
pastu pakai seluar hitam .
SEMUA hitam .
aku buad bodoh jea laaa .
orang asyek pandang jea .
then aku pun pandang laa dea en .
pastu dea bukak huddy jea 
tngok2 GEMUKK!
bengong betul .
aku pun pergi kat dea and amek kertas tuh .
otw balik tuh senyum jea !
coz happy laa dpt tngok paper sebelum amek :D
mesti org engad aku ni gila senyum sorang2
sampai jea rumah aku pun bukak laa ken ,
tengok tengok !
SUSAH TAHAP GAMPANG!!!
aku pun daa blurr taa tau naa buad camane .
then aku call laa semua kawan kawan 
tanya kalau dorg pandai math en .
ada yang kate pandai tapi taa leyh keluar lak
ada yang kate aku mane laa reti sayang oii 
ada yang cakap dea taa faham apa aku ckp
haduyyy!!
pening pale aku!!
pastu aku pun call laa HAZIQ :)
then dea lak yang semangat naa tolong .
hahah.
so haziq datang laa rumah aku
bukan dalam rumah
kat kedai mamak bawah rumah lerr
dea buad paper tuh siap mengajar lagi
-.-
hahah
aku pun dengar jea laa ,
daa laa ngantukk!
pastu smpai laa kul 1 something
kite orang balikk
aku hantar smpai Mcd
and balik laa kea rumah
balik balik tuh terus tidurr
and besok tuh kat sekolah , happy gilaa
daa tau ape naa jawab :) 



No comments:

Post a Comment