Saturday, June 18, 2011

friday lepak-ing


lepak with gendut , tina , wan , cuie :)
best laaaaa ...
at first phone berbunyi
tengok tengok si gendut text
dea kate 'dayang gerak NOW !'
aku pun gerak laa
bila daa sampai bb ,
call gendut tanya dimana .
dea ckp dekat traffic light times square .
aku pun tggu laa bukan jauh pun .
pastu tnggu punya tnggu ,
daa lepas 1 jam kott .
aku gerak serambi malas mau tngok kat bb
PANAS !
then taa smpai 20mnts gendut smpai !
heee~
pastu kite orang borak and gelak !
besttt jea perut bergoncang !

then semua itu berlalu 
kita org berangkat mencari hadiah
untuk mummy qarina
then tina bawak kite kat satu kedai ni
dea kata mummy dea naa baju tuh
so kite org pun beli laa baju yg mummy dea nak tuh .
pastu aku pun start laa MAGIC aku 
*mintak kurang
heheheh :)
first harga 59
then dea kasi 55
aku ckp laaa 
berapa tah then dea pun 
hmm yea laa yea laaa :)
aku HEBAT !!
pastu kite pergi beli phone pulak 
untuk bibik gendut
dea mintak kirim beli phone
daa beli tuh harga phone tuh 350
aku guna lagi MAGIC aku!!
dapat laa 320 kea 330
aku pun taa engat
hah!! double HEBAT !!

TO BE CONTINUED...

No comments:

Post a Comment