Sunday, June 26, 2011

Cut like a knife

and again , we break up again :(
just pretend like nothing happen .
just pretend like i didn't feel anything .
that is what i do to be strong :)
this is what i want .
so kenapa mau rasa mcm ni ken :)
hahaha , jiwang jea ayat kat atas tuh .
sebenarnya sekarang ni rasa okay gilaa tahap 
taa tau macamana mau cakap .
mau tahu kenapa ?
hmm
sebab tade sape lagi naa sakit kan hati aku 
and tade sape lagi naa buad aku bad mood.
so sekarang kalau keluar hang dengan 
gang gendutt ,
tade laaa naa marah marah en .
memang laa membe2 semua ckp
kesian acap kesian acap -.-"
naa tahu kenapa korg kesian ?
hmm
sebab aku taa cerita pulak apa dea buad .
cuba kalau aku cerita .
tapi aku malas mau cerita .
buad apa mau cerita .
korang buleh ubah kea semua .
taa buleh en .
so taa payah cerita .
lagi cerita lagi laa sakit hati aku .
so baik buat bodoh jea :)
aku bukan jenis mau cerita semua masalah aku 
and aku bukan jenis naa mintak simpati kat org .
aku buleh handle semua masalah aku .
kalau taa pun aku just cerita kat mmbe dekat aku jea .
so its up to you to feel sorry for him .
aku taa paksa pun .
korang mau ceramah aku pun
ceramah laa .
aku mmg taa kan ubah apa yang aku daa buad
aku cakap mcm ni 
because aku mau acap tahu yang tade pape
yang buleh ubah apa yang terjadi sekarang
aku tanak dea jadi mcm wan .
ingat still ada chance but tade .
sorry wan nama kau ada terselit
just contoh yea .
aku naa dea move on .
berkawan buleh en .
taa salah pun .
couple lagi salah .
so berkawan laa .
tapi sebenarnye laa ken .
aku naa berkawan pun susah sikit .
rasa marah aku tuh masih ada .
so kalau lepak sekali 
tetap marah marah .
maybe kene dea tade kott .
baru taa marah marah :)
heheh .
but aku still okay .
aku taa rasa sedih .
so korang taa payah ckp chill and bla bla bla .
coz aku okay jea okay :)
so tuh jea laaa .
malas laa mau panjang panjang .
bye bye :)



No comments:

Post a Comment