Friday, March 30, 2012

You Got Serve!

hahah , kalau ingat ingat balik 
SEGAN GILAA :D
mesti time tu muka aku macam orang gila en!
HAHA buat malu je :P
dahh kalau tengah marah apa pun daa tak kesah
aku nak cerita apa jadi
sebenarnye aku tanak pun cerita 
pasal ni karang dia malu bagai en.
sekarang aku nak cerita sebab
aku daa diam tapi dia kutuk-kutuk aku pulak
so it goes like this ~
pada 29-3-2012 time tu aku tengah sakit hati GILAA!!
dengan seorang mamat ni :)
ada satu hari tu dia ckp kat kawan aku
JANGAN SAMPAI AKU BUKAK CERITA PASAL *%^&(*
lepas tu kawan aku tu sampai kan kat aku ,
cerita yang mamat tu nak cerita tu
cerita TIPU , menjatuh kan maruah aku and memalukan!!
so aku sakit hati laa ken dia nak cerita pasal tu .
aku datang laa jumpa dia depan-depan lepas balik sekolah
aku datang bawak kayu 0.o hahahaha
ingat-ingat balik sumpah kelakar :D
and then aku mengamuk laa depan sekolah
aku ckp dengan suara yang amat lah tinggi
WOI , KAU PAHAL UGUT-UGUT AKU?
KAU INGAT KAU SAPE?
KAU NAK SANGAT KEN CERITA PSAL TU 
KAU CERITA LAA SEKARANG
SEMUA TENGAH TENGOK
APA BUKTI KAU CERITA KAU TU BETUL 
KALAU CERITA TU BETUL AKU TAKAN 
DATANG SINI MALU KAN DIRI AKU
BAIK AKU DUDUK RUMAH JE
dia cakap 
APA AKU BUAT APA AKU BUAT?
aku cakap 
KAU NI MEMANG TAK MATANG
CERITA YANG TADE KENE MENGENA
DENGAN KAU , KAU NAK CERITA KAT ORANG
MALU LAA MALU!
pastu aku belah laa
then dia ckp 
KAU YANG BUAT CERITA
aku pun patah balik
APA YANG AKU BUAT CERITA???
dia diam je -.-
bengang gilaa aku time tu !
mengigil satu badan !
rasa macam nak jatuh pun ada :D
then masa aku belah tu ada sorang ni cakap kat aku
mamat tu ada ckp something tapi dia tak dengar
yang dia dengar kawan dia sound dia 
kawan dia ckp 
alaa kau ni, dayang daa belah baru nak bising2
tadi kat depan-depan kau diam je
kau ni memang tak matang.
aku dengar tu tergelak aku :D
banyak lagi sebenarnye orang bagi tau aku
apa dia ckp lepas aku belah tu
tapi aku malas laa nak ckp
karang MALUUUU~
masa aku online FB ramai orang IM aku ckp pasal
 dia , hmm banyak rupanya orang tak suka kau :P
sekarang dalam FB kutuk aku bukan main 
daa malu kutuk jelaa yang mampu dia buat ^.^
hahahaha kelakar laa mamat ni
haihhhhhhh ~




No comments:

Post a Comment