Tuesday, March 27, 2012

It's Over and Done!


I'm free like the fish in the sea :D
akhirnya!!! its done :D
no im not sad ,
no i dont regret ,
no i dont care :)
rasa sama je , alaaa macam tak biasa je ;)
why it end , it goes like this~
ada laa one day tu,
he text me and said YOU DAH BERUBAH
that time i was like 0.o seriously ?
just because ada satu hari tu i was
tired and was annoyed 
dia cakap macam tuh -.-
of course laa orang kalau mcm tu muka masam en
dia kenal aku time aku tengah
happy , gelak-gelak
so kalau dia nampak aku bad mood
tuh laa dia ckp daa berubah bagai
semua manusia ada time dia bad mood -.-
macam budak form 1
tak reti nak faham -.-
dia ni tak mature tu laa susah tu
maybe sebab i didnt text him
or spend time with him like we use to 
so tu laa dia ckp mcm tu jugak en
dah tu ?! nak spend time every second ?
nak text every time ?
hmm ! aku ni dala tak suka text text ni -.-
BOSAN aku weyh !!
im so RELIEF that its OVER :D
aku tak boleh laa tahan dengan orang macam ni
dia jenis tak reti nak faham orang -.-
haihhhh~ boring aku dengan dia ni
aku tak pernah gelak besar selama dengan dia ni HAHA
bosan gilaaaaa -..-
and one thing !
tadi aku pergi attend something in school
masa aku tengah on the way 
gendut text dia cakap
DAYANG CEPAT CEPAT , 
AKU NAK TUNJUK SOMETHING
aku pun jalan laa laju laju
then dia text lagi
CEPAT LAA!!! NANTI DORG BELAH!!
aku pun pelik laa pesal
then sampai sampai
gendut cakap
laaaa , kau baru je telepas !
dia cakap
aku nampak zamir dengan minah tuh dua-dua
zamir hantar dia bagai jalan rapat-rapat
SAKIT HATI aku ohhh !
aku pun tade nak jalan bekepit-kepit
dengan mamat mana sampai hantar balik bagai en !
haishhhh , tapi sakit hati tuh kejap je laa :)
then blablabla lepak dengan kawan-kawan
sampai aku terlupa gilaaa pasal mamat ni
hahaha , tapi ok laa i had fun gelak-gelak bersama mereka :D
so macam tu laa cerita saya bersama mangkuk sup :)
hahaha KIDDING !
Thanks for everything zamir :)
i really appreciate it !

hook up :14-2-2012 , 2.32 am
break up :27-3-2012 , 2.20 pm
:D

3 comments: