Tuesday, April 5, 2011

Mummy Vs Yeye

mummy ni ganas !!!
GANGSTER en !
tuh laa ganas !
habes dea cakar muke lengan sume ,
haduyy .
gurau lebih lebih !
nga duduk diam ni tibe tibe jea
bagi bau tangan dea .
engad kan naa bagi bau ape 
rupe nye bagi bau tangan dea yang baru 
lepas garu bontot .
bau dea , hmm hingga menjilat jari kaki .
SERONOK !
daa dea kasi bau bontot dea .
aku balas laa pea lagi en .
garu garu selak kat muka dea .
pastu kali kedua tuh selak lagi ,
tapi tesasar ke mulut .
hahahha .
klakar gilaa !
rase dea mesti best .
ade rase period siket :)
then dea men cakar cakar ,
kuku aku pendek aku men cubit cubit laa .
menjerit jerit dea .
tau pun !!
sape suruh kacau org .
then aku still taa puas hati ,
coz muka saket kott kene cakar !
kebetulan taa pakai deodorant 
then bau MENAKJUBKAN .
aku ambik air ketiak lettak kat bibir dea .
hahahaha .
best !
DEA HANYA MAMPU MENJERIT :)
WINNER GOES TO YEYE!!!
YEAH MAN :D

No comments:

Post a Comment