Sunday, February 27, 2011

(!)

PERHHH!! hari ni mmg menyakit kan hati!!
sial tol!
family, friends, si **** sial pun same!!
E! nak maki maki jea!!

FRIENDS :
okay first first okay laa ,
time wan , no name and ayen ade ,
okay jea sume ,
time daa balek tuh !
PERHHH!!
singgah pavi jumpe darla then dea ckp 
si **** kua laa dngan si ***** ,
pea lagi kongkek arh dorang!
darla cakap .
PPEEERRRHH!!!
darah sampai tepancut pacut tuh
kua dari mate!!
mmg kau kene reject arh en ,
tanak aku kat kau!
FUCKER !
E! daa laa mmbe aku sume ckp
"rugi kau dayang kalu taa amek dea"
BLA BLA BLA!!
puji kau sume!!
tengok same jea cam mamat laen!
ni laa sebab sebab aku taa naa ade bende
bende GAMPANG ni!!!
yang aku saket hati sngat ni, 
coz aku pun engad dea ni laen
RUPENYE!! HMMMM!!
mati laa kau!

FRIENDS 2 :
then pegi kat area kitaro !
HAH! yang ni best laaa !
hehehehhe !
*maluuuuu~
jln jea naa pegi rooftop,
then si qarina and qiqie tibe tibe cam 
kelamkabut cakap 
"weyhh dayang!! si *** b*****!!!"
then aku pun!!
pea lagi cepat cepat laa pandang kat mane.
then nampak jea dea.
waahhh terus ade spotlight kat dea!
PERH! cair bhai tngok muke dea!!
then naa tau ! heheheh~
dea ckp DAYANG!!!
kuat gile kottt!
ARRGGHH!!
gile laaaaa~
comel nye suare dea sebut name aku!
waaaahhhhh!!
CAIR BHAI!!!!
hahahahahha!
bodoh bodoh jea!
huahuahua!
tengok!! first first sedih jea pasal si kambeng tuh!
last last ! waaaaahhhh! 
hahaha <3

FRIENDS and FAMILY :
then sampai laa kite org ke rooftop,
pastu si girl call *my sis
dea ckp 
"mane ? mummy biseng suruh alek!"
aku pun 
"laaa, yea kea . kau letak jea laa kunci t aku alek, otw daa ni"
tipu siket en ,
hehehe :)
astu stengah jam cam tuh ,
call LAGI !
"mane kau ni!! cepat laaa!! mummy daa mengamuk!"
so kite org pun blaa laa dari rooftop.
tapi lame gak arh lepak sane ,
naa 1 jam lebih gak arh kott.
heheh :)
so otw naa balek tuh,
buleh lak tersalah jalan .
*tersalah jln laa sngt.
smpai kat area club club lak .
plan naa sneak peek jap .
tapi org besar tuh pkai suar pendek lak.
so tade arhh .
:(
so ejad call *abang angkat
dea tnye kat mne blaa blaa blaa,
and aku pun tnye kat mane.
dea ckp kat area tasek lepak lepak.
tapi sunyi jea . cam bukan lepak .
then aku pun ckp laa tlg dtg ruma
coz kalu dea ade nnti mummy pun taa 
biseng laa en .
hehe *pandai en!
so hantar mmbe kat setapak then aku ME !
hehe .

FAMILY :
then call laa ejad 
coz daa otw alek en ,
tapi dea taa angkt.
time tuh naa mcm sial daa 
HAH! sampai sampai ruma jea ,
senyap senyap laa masuk ken ,
takutt gangster tuh bangun .
so masuk masuk jea nampak ejad nga 
bareng bareng maen PSP 
and mummy tade .
aku pun serang laa ejad !
SAKET NYE HATI!!!
dea buleh ckp kat tasek bagai
tapi dea snanye nga sedap sedap bareng2
kat ruma .
sial jea!!
pastu girl lak! aku naa jea maki dea!
haisshhh! sabar sabar!!

ni laa hari yang cam kentut ni!!
haissshhh! sabar jea laa !


No comments:

Post a Comment