Thursday, December 22, 2011

Bestfriend *laa sangat -.-'


hmm , ni laa minah yang aku daa sabar lama
and sekarang daa taa tahan daa .
sumpah weyhh malas daa aku nak sabar2 lagi .
kau ni laa orang yang 
tak pandai APPRECIATE orang ,
PENTINGKAN diri sendiri ,
MENGADA , Hmm semua ada!!
malas nak taip BANYAK SANGAT!!!
nak tau camana aku buleh rasa nak cerita pasal topic ni ?
hmm camni , hari ni kite orang pergi Cosmo World dekat
Berjaya Times Square .
then , sampai sana makan dulu baru beli ticket .
so bla bla bla .
baru ride ke 3 kot taa silap ,
si minah ni daa mula complain pening bagai !
aku pun okay rest dulu kejap .
then makin lama makin mengada .
aku ni pun yang lagi sakit teruk dari dia pun 
duk diam tahan je tade nak rengek2 -.-
sumpah sakit hati .
so , aku daa bosan daa duk lama-lama
kite orang pun pegi laa carik 
ride yang slow-slow -.-
*macam bodoh!
okay daa bosan mcm bangang nak naik
DNA MIXER dia ckp dia masih pening lagi mcm bodoh!
aku pun naik laa sorang sorang mcm bodoh bodoh1000
ape yang buleh naik just BUMPER CAR
and roller coaster -.-
bosan aku naik BUMPER CAR bangang tuh!!
roller coaster okay lagi laa .
then , kite orang naik DIZZY IZZY .
pastu si minah ni termuntah .
chill laa semua orang kat sana muntah ,
bukannye kau muntah dpan orang .
ni terus nak balik macam PUKIMAKK!!
so aku daa malas en 
sebab perangai dia , aku pun balik laa .
SUMPAH aku menyesal keluar hari ni !!!!
membazir duit gilaaa , dala tuh je duit aku tinggal 
nak spend time and have fun
tapi TAK FUN LANGSUNG!!!!
15% FUN 65% SAKIT HATI 20% MACAM BODOH!!!
minah ni penting kan diri sendiri jea .
fikir laa aku pun keluar duit pergi sana ,
bukan dia sorang .
daa laa tuh je duit aku ada tinggal 
aku siap keje lagi nak carik duit tuh
sebab aku daa janji .
di sebab bende mcm tuh terus nak balik .
bukannye satu COSMO WORLD tuh nampak dia !
aku ni pun tengah sakit ,
ada aku nak duduk , lengang2 kan masa!
ada aku ckp "hm aku sakit laa , kite cancel laa cosmo tuh"
tade en ? aku pergi jugak ken!
bende bukan selalu!
mcm bodoh doh! SELFISH gilaaa!!
tak reti faham orang lain .
bagus aku jangan pergi dengan dia .
bagus pegi dngan dayah ke , gang gemuk ke
lagi best .
pergi dngan si babun ni mesti je sakit hati .
SUMPAH DOH AKU BENCI GILA KAT KAU!!
dala suka MENGUNGKIT!!
ee!! perempuan yang tak IKHLAS!!
pastu gurau sikit tak buleh ,
terasa macam babi !
orang kata kalau orang tuh kita bergurau
and dia terasa ,
maksud nye BETUL laa apa kita ckp tuh .
so betul laa en semua aku ckp ?
hmm , baguslaa tuh!
malas daa aku nak berkawan dengan orang 
macam kau ni .
aku rasa kalau kau taa berubah weyhh ,
tade sorang pun nak kawan dengan kau .
caye laaa!


P/S once i hate someone , i will hate him/her forever .
thats in my TERMS AND CONDITION bebeh ;)

No comments:

Post a Comment